گواردیولا گفت که تیمش به خاطر امید ماندن در لیگ قهرمانان بسیار هبجان زده است. او باور دارد که میلان به گل خواهد رسید و تیمش باید راهی برای ایجاد هرچه بیشتر موقعیت گل پیدا کند. «وضعیت ساده ای است و تیمی که ببرد به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت. ما بازی های بسیاری انجام دادیم، اما این بازی ها مرا به یاد اولین روزهای مربیگری ام می اندازد که احساس خوش شانسی و برتری داشتم».

جوزپ گواردیولا پس از جلسه تمرین در نشست مطبوعاتی پیش از بازی گفت: «موفقیت ما این است که برای پنجمین بار متوالی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می جنگیم؛ این نشان دهنده این است که ما کارمان را به خوبی انجام داده ایم.من واقعا افتخار می کنم». مربی بارسلونا گفت: «وقتی شما تا این حد در رقابت ها پیش بروید، همه بازی ها حیاتی محسوب می شوند. امید ماندن در لیگ قهرمانان برای ما بسیار هیجان انگیز است». گواردیولا آشکارا گفت که «وضعیت ساده ای است. تیم برنده به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت. من میدانم که میلان به گل خواهد رسید؛ آن ها پتانسیل این را دارند و این چیزی است که من به بازیکنانم گفته ام. ما در این دو روز اخیر بر روی چگونگی ساختن هرچه بیشتر موقعیت گل کار کردیم. باید راهی بیابیم تا بتوانیم در دفاع بسیار قدرتمند آن ها رخنه کنیم. من ایمان دارم که راهی پیدا خواهیم کرد».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مربی بارسا پیش بینی کرد که بازی برگشت لیگ قهرمانان با نمایش گل همراه خواهد بود. گواردیولا توضیح داد: «میلان با وجود نتیجه 0-0 برای بازی آسوده است. ما باید با قدرت بسیاری بازی کنیم و راه خوبی برای حمله به آن ها پیدا کنیم. ما قادر به دفاع از نتیجه برای یک مدت طولانی نیستیم». این کاتالانی ترس و واهمه ای از ستایش آث میلان نداشت: «میلان تیمی است که پتانسیل آن را دارد تا بر بازی ها تسلط یابد. وقتی در دیداری حضور دارند که تحت تسلط قرار گرفته اند، در زمین خود به خوبی دفاع می کنند و در ضد حمله بسیار قدرتمند هستند. آن ها می توانند باعث حذف ما شوند.آن ها صدرنشین لیگ ایتالیا هستند و بازیکنان فوق العاده ای دارند».

اهمیت بازی منطقه ای

برای گواردیولا مهم ترین جنبه بازی فردا، «بازی منطقه ای بارسا و ایجاد عدم تعادل در مناطق مختلف زمین است». او اضافه کرد: «ما باید در کناره ها بازی کنیم. این کار را می توانیم توسط بازیکنان ساکن و بازیکنان مهاجم انجام دهیم».

مربی بارسا درمورد توانایی ابراهیموویچ در کنترل توپ های هوایی هشدار داد: «وقتی او توپ ها را در هوا دریافت می کند، از ما پیشی می گیرد و ما بازی را از دست رفته می پنداریم؛ ما سعی می کنیم تا او را در بازی متوقف کنیم و در دور ترین حد ممکن از زمین خود نگه داریم». وقتی یک خبرنگار ایتالیایی از او درمورد توانایی مسی در به ثمر رساندن گل به تیم های ایتالیایی سوال کرد، وی پاسخ داد: «مسی به تنهایی نمی تواند دفاعی که از 8 یا 9 بازیکن تشکیل شده است را در هم بشکند؛ ما باید به عنوان یک تیم عمل کنیم. با این وجود درمورد مسی شوخی نکنید. او را تحریک نکنید».

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد

همراه با ژاوی و یا بدون او، که با مصدومیت ساق پا دست و پنجه نرم می کند، «تیم با 11 بازیکن به زمین خواهد رفت و شک نکنید که تمام تلاش خود را می کند». گواردیولا تصدیق کرد که زمین برای بازی فردا در بهترین حالت خود قرار دارد. او صحبتش را با گفتن این که بازی هایی همچون بازی فردا باعث می شود که احساس برتری به او دست دهد، به پایان رساند: «این بازی ها بسیار من را خوش حال می کند. ما بازی های بسیاری انجام دادیم اما این بازی ها مرا به یاد اولین روزهای مربیگری ام می اندازد که احساس خوش شانسی و برتری داشتم».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:گواردیولا,بهترین مربی جهان,مربی بارسلونا,موسیقی,فوتبال جهان,فوتبال اروپا,بارسلونا,آبی و اناری ها,فیلم,

ساعت 13:6 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت